De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Re: Google sez hornsociety.org "mogelijk gecompromitteerd"

Meer
18 januari 2012 20: 49 #532 by Ron Boerger
Ik googlede net "International Horn Society" en de zoekopdracht leverde onze site op met een opmerking dat "Deze site is mogelijk gecompromitteerd." Er is een link die meer info geeft:

http://support.google.com/websearch/bin/answer.py?hl=en&ei=r0oXT9jcGbPksQKv3r2xAg&answer=190597&?sa=X&ved=0CCYQpwgwAA

Google had mijn domein op een gegeven moment ten onrechte als gecompromitteerd gelabeld; misschien hebben ze hier hetzelfde gedaan, maar jullie willen het waarschijnlijk allemaal eens bekijken (als je dat nog niet hebt gedaan).

Proost
Ron Boerger

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
18 januari 2012 22: 29 #533 by Dan Phillips
Beantwoord door Dan Phillips over onderwerp Re: Google sez hornsociety.org "mogelijk gecompromitteerd"

Ron Börger schreef: Ik googlede net "International Horn Society" en de zoekopdracht leverde onze site op met een opmerking dat "Deze site is mogelijk gecompromitteerd."

Bedankt voor de heads-up, Ron. Niets om je zorgen over te maken; de site is schoon, zoals ik zojuist heb bevestigd met Google Webmaster Tools. Wat de waarschuwing veroorzaakte, was in feite dat de beveiligingssoftware op deze site een contactpersoon detecteerde die mogelijk op zoek was naar een zwakke plek op onze server en deze doorverwees naar de startpagina van Google.

Helaas zijn er veel pogingen tot hacken en spammen op internet, en elke site moet verdedigingsmechanismen hebben om zich hiertegen te wapenen. Helaas genereren die mechanismen af ​​en toe valse positieven.

Als iemand vermoedt dat de site is gecompromitteerd of iets op de site ziet dat verdacht is, neem dan contact met mij op via: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. laat het me zo snel mogelijk weten.

• Victor Cheberachko
14 februari 2019 01: 45 #1765 by Victor Cheberachko
Beantwoord door Victor Cheberachko over onderwerp Re: Google sez hornsociety.org "mogelijk gecompromitteerd"
Waarom?

Meer
14 februari 2019 06: 04 #1767 by IHS Online Manager
Beantwoord door IHS Online Manager over onderwerp Re: Google sez hornsociety.org "mogelijk gecompromitteerd"
Ik herinner me de specifieke oorzaak van dat bericht niet (het was 7 jaar geleden!). Helaas zijn hackpogingen nog steeds een dagelijkse bezigheid, en de site is aanzienlijk verhard sinds die Google-waarschuwing. Voor zover ik weet, is de site niet gehackt, ondanks een gemiddelde van 10 pogingen per dag die worden gestopt door beveiligingssoftware en ik weet zeker dat veel, veel meer de inhoud van de site nooit bereiken vanwege firewall-instellingen.

Op deze site wordt geen financiële of andere gevoelige persoonlijke informatie opgeslagen.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok