De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Hoorn Kamermuziek

Meer
22 Mar 2010 10: 10 #367 by tiffany smid
Hoorn Kamermuziek werd gemaakt door tiffany smid
Ik ben een junior op de universiteit en begin me voor te bereiden op mijn senior recital. Heeft iemand suggesties voor kamermuziek voor hoorn en percussie?

Hartelijk dank,
msutsmith

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
22 Mar 2010 12: 46 #368 by Scott Hoehn
Beantwoord door Scott Hoehn over onderwerp Re:Horn Kamermuziek
Hey Tiffany,

Er is een stuk dat ik deed op mijn Junior recital voor Hoorn en Marimba genaamd "The Call of Boromir" van Daniel McCarthy. Het was heel leuk! Ritmisch georiënteerd, het is gewoon een leuk pronkstuk voor beide instrumenten.
Er is ook een veel moeilijker in elkaar te zetten stuk voor hoorn, multi-percussie en tape genaamd "Dragons in the Sky" van Mark Schultz. Het heeft een zeer grote percussie-opstelling en veel uitgebreide technieken voor de hoorn. Om nog maar te zwijgen van de coördinatie met de Tape.
Ten slotte heeft de "Rhapsody for Horn and Percussion" van G. Bradley Bodine multi-percussie en hoorn. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar het was in opdracht van IHS, dus ik weet zeker dat je er iets over kunt vinden.

Veel plezier,

Scott

Meer
22 Mar 2010 23: 49 #369 by Ricardo Matosinhos
Beantwoord door Ricardo Matosinhos over onderwerp Re:Horn Kamermuziek
Hi!

HornVibes van Verne Reynolds het is een heel mooi stuk.
Zoals de naam al zegt is het voor hoorn en vibrafoon.
Ik probeerde zonder geluk bij verschillende websites te bestellen en uiteindelijk kreeg ik er een die het verkocht, maar het was niet gemakkelijk te vinden.

Meer
23 Mar 2010 21: 48 #370 by Gina Baker
Beantwoord door Gina Baker over onderwerp Re:Horn Kamermuziek
Hallo daar!

Ik was onlangs op zoek naar een duet voor hoorn en perc voor mijn recital, maar ik kon niets vinden waar ik verliefd op was. In plaats daarvan besloot ik een werk in opdracht te geven. Het heet "Prior Ascension" van Robert Zolnowski en gaat op 10 april in première.

Het is een echt dynamisch stuk en geeft zowel de hoornist als de percussionist de kans om te pronken met hun vaardigheden. Het toont het middenbereik van de hoorn, met een bereik van geschreven G onder de notenbalk tot aan de bovenste regel F. Prachtig vloeiende lijnen in de hoorn zijn gebalanceerd met agressievere klinkende secties die worden gedeeld door zowel de hoorn als de percussie. Erg leuk stuk om te spelen met een bevredigende hoeveelheid uitdaging!

www.tonybaker.net/PriorAscension.mp3

(Er is een aleatorisch gedeelte aan het begin dat om voor de hand liggende redenen niet op de mp3 staat.)

Als je geïnteresseerd bent om het uit te voeren, kun je contact met hem opnemen via rzolnowski@roadrunner.com

Meer
24 Mar 2010 13: 07 #371 by tiffany smid
Beantwoord door tiffany smid over onderwerp Re:Horn Kamermuziek
Dank u allen zeer!

Meer
04 april 2010 07: 30 #372 by David Mickus
Beantwoord door David Mickus over onderwerp Re:Horn Kamermuziek
Ik zal HornVibes op de tweede plaats zetten. Het is leuk en zeker anders. Ik ken de andere stukken niet echt, behalve Dragons in the Sky. Ik heb nooit een opstelling gehad waar ik een stuk met tape kon maken, dus het was nooit een optie voor mij.

Gefeliciteerd met het zoeken naar enkele stukken die een beetje anders zijn voor uw recital. Ik deed mijn best om het grootste deel van de normale vereiste rep uit te voeren voorafgaand aan mijn grote recitals, zodat ik de programmering een beetje diverser en hopelijk vermakelijker kon maken voor degenen die kijken die niet per se hoornenthousiastelingen zijn.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok