De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Tom Murray, voorheen bij US Army Band

• Robert Groover
  • onderwerp Auteur
Meer
18 september 2015 22: 23 #1543 by Robert Groover
Tom Murray, voorheen bij US Army Band werd gemaakt door Robert Groover
Ik ben op zoek naar mijn oude hoornleraar, Tom Murray - hij had enorm veel geduld met mij, en ik heb veel aan hem te danken. Hij speelde een Geyer-Schmidt en een Alexander 103, en ik hoorde dat hij in de jaren zeventig naar Colorado verhuisde. Hij zou nu in de 1970 of 70 zijn - weet iemand hier meer van hem, of zelfs waar hij zou kunnen worden bereikt?

Hartelijk dank,

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
01 oktober 2015 18: 52 #1545 by Herbert Winslow
Beantwoord door Herbert Winslow over onderwerp Tom Murray, voorheen bij US Army Band
Het spijt me u te moeten mededelen dat Tom Murray enkele jaren geleden is overleden. Er zat een mooi eerbetoon in the Horn Call na zijn dood geschreven door Laura Klock en een paar andere van zijn oud-studenten. Tom was mijn Jr. High Band-directeur en toen ik lesgaf aan de Universiteit van New Mexico, nodigde ik hem uit Colorado om een ​​clinic te geven. Hij bespeelde niet langer de hoorn met ventiel vanwege ernstige artritis. Maar hij speelde een aantal zeer indrukwekkende Gallay etudes op de natuurlijke hoorn. Het lijkt erop dat alle leerlingen van Tom geweldige herinneringen aan hem hadden en ik denk nog vaak aan hem, vooral als ik enkele van zijn humoristische tekeningen tegenkom van hoorns met schelpenvallen, speciale Siegfried-kleppen, of van enkele dirigenten die hij was tegengekomen!

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok