De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

programma van IHS Symposium West, maart '13, in CO

Meer
10 oktober 2014 17: 14 #1477 by Chris Roze
Hallo, ik probeer het programma te krijgen van het Western US Horn Symposium in Fort Collins, CO, op 7 maart 2014. Mijn stuk, Changing Light, voor fluit, hoorn en piano, werd uitgevoerd door Michael Robert Thornton et al. Ik heb het programma voor BMI nodig en de deadline is volgende week, 15 oktober. Ik heb Mike gemaild en gebeld, maar hij reageert niet en belt niet terug. . . wat verbijsterend is. Is er een manier waarop ik een programma kan krijgen zonder via Mike te gaan?
Hartelijk dank,
Chris Rose

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
10 oktober 2014 18: 28 #1478 by IHS Online Manager
Beantwoord door IHS Online Manager over onderwerp programma van IHS Symposium West, maart '13, in CO
Neem contact op met de gastheer van het symposium: john.mcguire@colostate.edu

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok