De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Nieuwe opname - "Wiener Melange"

• Peter Dorfmayr
  • onderwerp Auteur
Meer
20 augustus 2018 05: 17 - 29 augustus 2018 01: 21 #1734 by Peter Dorfmayr
Nieuwe opname - "Wiener Melange" werd gemaakt door Peter Dorfmayr
Beste Hoornvereniging!

Na vele arbeidsintensieve weken zit ik nu in de laatste fase van een van mijn projecten, die ik hier kort wil voorstellen.
Johannes Wilhelm en ik realiseerden een idee waar we al een tijdje over aan het nadenken waren: een gezamenlijke opname in "Wiener-stijl" voor Wienerhorn en piano genaamd "Wiener Melange".

We hebben een programma opgesteld dat zo gevarieerd mogelijk is en toch een rode draad vormt. Zo hebben we zowel oude Weense componisten als F. Schubert en J. Strauss als tijdgenoten K. Schwertsik, A. Gmachl Jr. en M. Rainer in het programma opgenomen. Gelukkig voor Schubert en Strauss hebben we de fantastische stem van Christina Gansch kunnen winnen.
Ik hoop echt dat ik met deze opname een bijdrage kan leveren aan de prachtige Weense klanktraditie en dat deze goed geaccepteerd zal worden in de enorme Hoornwereld. (Meer informatie over de cd, evenals de mogelijkheid om hem te bestellen, vind je op mijn homepage op www.peterdorfmayr.com )

Ik ben dankbaar voor alle feedback op de CD, evenals voor mijn nieuwe homepage, die Stefan Obmann (een vriend van mij) voor mij heeft ontworpen. Vertel me alsjeblieft wat je ervan vindt en deel het als je het leuk vindt!

Groeten na een inmiddels lange zomer in Bregenz,
Peter Dorfmayr
bijlagen:
Laatst bewerkt: 29 aug. 2018 01:21 door Peter Dorfmayr.

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok