De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Nieuwe solohoorn-cd: Sonates van York en Madsen

• Audrey Flores
  • onderwerp Auteur
Meer
11 2017 22 juli: 50 - 11 2017 22 juli: 52 #1653 by Audrey Flores
Nieuwe solohoorn-cd: Sonates van York en Madsen werd gemaakt door Audrey Flores
Hallo allemaal!

Ik schrijf om bekendheid te geven aan een nieuwe hoorn-cd die ik dit jaar heb gemaakt. Ik heb een levenslange droom gerealiseerd en die deel ik graag met de hoornwereld! Het is gewoon getiteld Audrey Flores, Hoorn en het is beschikbaar op Amazone ,
iTunes
, en voor streaming op
Spotify
en YouTube . Als je zo geneigd bent, zou ik een eerlijke recensie op prijs stellen in het opmerkingengedeelte van de Amazon-pagina.

Naast de Hoornsonate van Barbara York en de Hoornsonate van Trygve Madsen, heb ik ook de Laudatio van Krol, de Intrada van Ketting en de Four Pieces van Gliere opgenomen. Ga voor meer informatie over mij, aantekeningen over het albumprogramma en voor fysieke bestellingen naar www.audreyfloreshorn.com .

Bedankt voor het lezen en luisteren!

Audrey Flores
Laatst bewerkt: 11 juli 2017 22:52 door Audrey Flores.

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok