De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Orkestpartituur/partijen voor concerto van F. Strauss

• Debra S Inglefield
  • onderwerp Auteur
Meer
15 mei 2014 19: 34 #804 by Debra S Inglefield
Orkestpartituur/partijen voor concerto van F. Strauss werd gemaakt door Debra S Inglefield
Weet iemand waar je de orkestpartituur en delen voor het Franz Strauss Concerto, Op. 8? Ik zou het in 2015 willen spelen met mijn lokale symfonie, maar ik vind alleen de pianoreductie. Helpen!

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
22 mei 2014 08: 12 #805 by Dan Phillips
Beantwoord door Dan Phillips over onderwerp Orkestpartituur/partijen voor concerto van F. Strauss
Het is verkrijgbaar bij de Fleisher Collection van de Free Library of Philadelphia:

http://libwww.freelibrary.org/collections/collectionDetail.cfm?id=14

• Debra S Inglefield
  • onderwerp Auteur
Meer
22 mei 2014 14: 17 #806 by Debra S Inglefield
Beantwoord door Debra S Inglefield over onderwerp Orkestpartituur/partijen voor concerto van F. Strauss
Dank je!

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok