De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Goede 4e hoorn partijen

Meer
05 januari 2020 12: 08 #1804 by Stoofpotje
Goede 4e hoorn partijen werd gemaakt door Stoofpotje
Hoi,
Als amateur lage hoornist (4e, opgeleid als tubist), merk ik dat mijn orkestdirigent meestal werken plant waarvoor alleen 1&2 hoorns nodig zijn. Dit opkomende concert, van de 4 werken, heeft er maar 1 een 4e hoornpartij. Aangezien ik niet betaald word, maakt het me wel uit hoeveel ik mag spelen.

Dus ik vraag of iemand wat standaard-achtige orkestwerken kan voorstellen (we zullen geen opera doen tenzij het een ouverture is, en we kunnen ook geen 8 blazers vinden) die geweldige 4e hoornpartijen hebben, of op zijn minst zwaar zijn met 4e hoornnoten ; ik zou ze graag doorgeven aan de muziekdirecteur.

Bij voorbaat dank,
-Stoofpot

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
15 januari 2020 10: 58 #1805 by Tyrell Loster Peitzsche
Beantwoord door Tyrell Loster Peitzsche over onderwerp Goede 4e hoorn partijen
Symphonic Dances van Greig heeft een geweldige 4e hoornpartij.
De volgende gebruiker (s) zei Thank You: Stoofpotje

Meer
06 2020 13 juni: 13 #1821 by Tobias Heinz
Beantwoord door Tobias Heinz over onderwerp Goede 4e hoorn partijen
Ik speelde 4e hoorn in Danzon No. 2 van Arturo Marquez en vond het behoorlijk bevredigend. Geweldig stuk ook.

https://youtu.be/ZXeWiixwEz4
De volgende gebruiker (s) zei Thank You: Stoofpotje

Meer
14 augustus 2020 18: 38 #1830 by Debra S Inglefield
Beantwoord door Debra S Inglefield over onderwerp Goede 4e hoorn partijen
Tsjaikovski Symfonieën 4 en 6. Dvorak Nieuwe Wereld. (Eigenlijk zijn Symfonieën 7 en 8 ook goed) Elk van de 4 Brahms-symfonieën. Natuurlijk is er Beethoven Symfonie 9 . . .

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok