De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

String of mechanisch gekoppelde ventielen?

Meer
30 november 2017 08: 47 #1672 by Chris Reid
String of mechanisch gekoppelde ventielen? werd gemaakt door Chris Reid
Ik ben een opleiding muziekpedagoog en kijk naar een hoorn met een afneembare bel voor een lage prijs. Mijn keuzes zijn de Jupiter 1100D en Jupiter 1110D. Het enige verschil dat ik op hun website kan vinden, is dat de eerste mechanisch is gekoppeld en de laatste aan een string is gekoppeld. Helaas kan ik geen betrouwbare dealer vinden die beide modellen verkoopt om prijspunten te vergelijken, dus ik ga strikt af van uw aanbevelingen over ontwerp.

Heel erg bedankt allemaal!

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
29 december 2017 20: 21 #1686 by Mark Kölnsberg
Beantwoord door Mark Kölnsberg over onderwerp String of mechanisch gekoppelde ventielen?
Snaren zijn stiller omdat ze gesmeerd moeten worden, maar moeten jaarlijks worden vervangen wanneer de kleppen uit elkaar worden gehaald voor reiniging. Mechanische leidingen kunnen luidruchtiger zijn, zelfs met smering, maar zijn sneller opnieuw te installeren na de jaarlijkse klepreiniging. Voors en tegens voor beide.

Meer
14 Mar 2018 12: 54 #1703 by Elaine K Braun
Beantwoord door Elaine K Braun over onderwerp String of mechanisch gekoppelde ventielen?
Ik gaf les op een school die Jupiter-hoorns had met mechanische schakels en de schroeven leken er altijd uit te komen.

Meer
16 april 2018 21: 18 #1711 by James Watt
Beantwoord door James Watt over onderwerp String of mechanisch gekoppelde ventielen?
Strings hebben zeker de voorkeur. In de loop der jaren heb ik beide soorten gekoppelde hoorns gehad en speel nu een dubbel Hoyer met snaren op de 3 ventielen, maar het heeft een mechanische verbinding met het f/bflat ventiel. Ik heb de snaren in letterlijk decennia niet hoeven vervangen (ik gebruik 25 # WOVEN vislijn), maar de mechanische verbinding met de ene klep is een constante hoofdpijn voor ruis.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok