De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Hoorn, merk Cobre

• Marcus Mandjes
  • onderwerp Auteur
Meer
29 februari 2020 04: 59 #1809 by Marcus Mandjes
Hoorn, merk Cobre werd gemaakt door Marcus Mandjes
Ik ben een althoornist en heb onlangs een hoorn gekocht. Het merk is Cobre. Ik heb op internet gezocht, maar kan niet echt iets vinden over dit merk. Kan iemand mij iets vertellen over dit merk?

Groetjes, Marcus
bijlagen:

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

• Marcus Mandjes
  • onderwerp Auteur
Meer
29 februari 2020 05: 12 #1810 by Marcus Mandjes
Beantwoord door Marcus Mandjes over onderwerp Hoorn, merk Cobre
Enige aanvullende informatie:

De verkoper vertelde mij dat hij deze hoorn in 1966 bij een antiekwinkel had gekocht voor NLG 200.00 (€ ± 100.00).

Meer
25 april 2020 09: 07 #1813 by MARK CASTELLANO
Beantwoord door MARK CASTELLANO over onderwerp Hoorn, merk Cobre
Marcus, ik vrees dat ik je niet kan helpen met je zoektocht naar informatie over de Cobre-hoorn die je hebt gekocht. Maar ik hoop dat u me kunt helpen met het vinden van een geschikt mondstuk voor althoorn. Vele decennia geleden vond mijn grootvader deze althoorn op een garage sale in So. Florida. Hij kocht het voor me voor $ 5. Het heeft vele jaren geduurd om het in bespeelbare staat te krijgen, maar ik heb geen mondstuk kunnen vinden. Ik heb geprobeerd trompet-, cornet- en hoornmondstukken met adapter te gebruiken, maar geen van deze is acceptabel. Ik hoop dat je me kunt vertellen waar ik een mondstuk kan kopen dat werkt met deze kleine hoorn. Om het even welke hulp zou zeer gewaardeerd worden.

Mark J. Castellano
bijlagen:

Meer
25 april 2020 09: 10 #1814 by MARK CASTELLANO
Ik wilde je meer dan één foto sturen van de althoorn die ik noemde, maar ik kan maar één foto tegelijk sturen. Sorry voor de meerdere berichten.
bijlagen:

Meer
25 april 2020 09: 11 #1815 by MARK CASTELLANO
Dit is de 3e en laatste foto die ik je wilde sturen. Nogmaals mijn excuses, aangezien dit geen verband houdt met uw verzoek, maar alle hulp die u me kunt geven, wordt zeer op prijs gesteld.
bijlagen:

• Marcus Mandjes
  • onderwerp Auteur
Meer
26 april 2020 11: 25 #1816 by Marcus Mandjes
Beantwoord door Marcus Mandjes over onderwerp Hoorn, merk Cobre
Beste Mark,
Persoonlijk heb ik de beste resultaten met de mondstukken van Denis Wick (4883 Gold Plate of 5883 Silver Plate).
Ik denk dat de meeste mensen nummer 3 leuk vinden. Nummer 5 speelt het beste voor mij. Kun je iets met deze informatie?

Groetjes,
Marcus

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok