De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Mr Alan Wiltshire: ook bekend als 'hornsAplenty'

• Geoffrey Connolly
  • onderwerp Auteur
Meer
20 januari 2018 09: 53 #1691 by Geoffrey Connolly
Mr Alan Wiltshire: ook bekend als 'hornsAplenty' werd gemaakt door Geoffrey Connolly
Iedereen die kennis heeft van de verblijfplaats en echte contactgegevens van deze persoon wordt gevraagd te reageren. Mijn vrouw heeft hem 12 maanden geleden een hoorn toevertrouwd voor de verkoop. Hij reageert niet meer op e-mails, zijn vorige naamloze vennootschap is ontbonden en het telefoonnummer op zijn website is niet gekoppeld aan de postcode van het adres dat hij opgeeft: de personen aan het einde van de telefoon zeggen hem niet te kennen .
De jouwe, hopelijk.....

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

• Geoffrey Connolly
  • onderwerp Auteur
Meer
21 januari 2018 15: 42 #1693 by Geoffrey Connolly
Beantwoord door Geoffrey Connolly over onderwerp Mr Alan Wiltshire: ook bekend als 'hornsAplenty'
Chris:
Heel erg bedankt voor uw antwoord. Ik doe niet aan FaceBook, maar zal de door jou voorgestelde wegen proberen. En ja, wat mij betreft staan ​​er juridische stappen op stapel.

Meer
25 februari 2018 14: 06 #1698 by Benjamin James
Beantwoord door Benjamin James over onderwerp Mr Alan Wiltshire: ook bekend als 'hornsAplenty'
Hallo Geoffrey

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik merk nu dat ook de website is verdwenen.
Bij controle van het register van het Companies House lijkt het erop dat Hornsaplenty in 2014 is ontbonden en uit het register is geschrapt.

Heb je geluk gehad om contact te krijgen / betaald te krijgen / je hoorn terug te krijgen?

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok