De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Richard Wunderlich Horns

• Peter J Piorkowski
  • onderwerp Auteur
Meer
07 september 2015 22: 24 #1540 by Peter J Piorkowski
Richard Wunderlich Horns werd gemaakt door Peter J Piorkowski
Hallo, ik werk aan een boek over Carl Geyer en doe momenteel onderzoek naar zijn relatie met Richard Wunderlich, zijn werkgever toen hij in 1904 voor het eerst in Chicago aankwam. Zou iemand die een instrument heeft of kent iemand hebben met de "R. Wunderlich, Chicago"-logo op de bel, neem rechtstreeks contact met mij op via:geyerbook@yahoo.com
Deze hoorns zijn hoogstwaarschijnlijk CF Schmidt, piston-change-valve-modellen, maar er waren enkele F- en enkele Bb-hoorns, en een paar dubbele van andere ontwerpen, naast een paar trompetten, bugels en zelfs een tuba.

Bedankt, Pete

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
06 oktober 2016 14: 25 #1611 by Michael Royer
Beantwoord door Michael Royer over onderwerp Richard Wunderlich Horns
Ik heb een van deze instrumenten en de vorige eigenaar heeft me verteld dat het in 1915 is gebouwd. Ken Pope heeft een lijst die verwijst naar de nabijheid van de loden pijp wat betreft leeftijd. Ik heb zojuist de mijne op de website van de hoornvereniging gezet. Alle info zou op prijs worden gesteld. Michael Royer
bijlagen:

Meer
06 oktober 2016 14: 34 #1612 by Michael Royer
Beantwoord door Michael Royer over onderwerp Richard Wunderlich Horns
Ik heb een van deze instrumenten en de vorige eigenaar heeft me verteld dat het in 1915 is gebouwd. Ken Pope heeft een lijst die verwijst naar de nabijheid van de loden pijp wat betreft leeftijd. Ik heb zojuist de mijne op de website van de hoornvereniging gezet. Alle info zou op prijs worden gesteld. Michael Royer
bijlagen:

Meer
03 Mar 2018 08: 17 #1701 by Michael Robinson
Beantwoord door Michael Robinson over onderwerp Richard Wunderlich Horns
Hey Piet,

Hoe gaat het met het boek? Ik zou het graag lezen!

Hartelijk dank,

Mike
----

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok