De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

× om een ​​vraag te stellen aan William VerMeulen, stuur het naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien..

авствуйте, общество алторнистов!

• William VerMeulen
  • onderwerp Auteur
Meer
06 mei 2010 22: 01 #381 by William VerMeulen
Vraag:

авствуйте, общество алторнистов!
еня овут авид аплиашвили. студент Академического Музыкального Колледжа и Московской Государственной Консерватории им. .И.Чайковского по классу алторны. Я очень хочу получить совет профессионалов по следующим вопросам: каким конкретным путем я могу воспользоваться для продвижения по моей специальности, как я могу повысить свои уровень игры на валторне, где я могу проявить себя, например в каких-нибудь оркестрах, ансамблях? очень хочу сделать свою карьеру успешно и прошу вас омочь мне, направив меня в нужном направлении.Заральшееп большальшееп ольшальшееп ольшаоиес! авид

Goedemiddag Hoornvereniging!

Mijn naam is David Tapliashvili. Ik ben een student aan het Academisch Muziekcollege van het Moskouse Staatsconservatorium, vernoemd naar PI Tsjaikovski; hoorn studio. Ik zoek professioneel advies over de volgende vragen:
  • hoe kan ik mijn professionele ontwikkeling bevorderen?
  • hoe kan ik mijn prestaties verbeteren (met wie studeer ik)?
  • waar ik mijn vaardigheden praktisch kan toepassen (orkesten, ensembles)?
Ik ben erg geïnteresseerd in het succesvol maken van mijn carrière en vraag u mij te helpen door professioneel advies te geven en mij in de goede richting te wijzen.

Dank u bij voorbaat!

David.

Het antwoord van William VerMeulen:

авствуйте, авид!
очень рады были получить весточку от наших коллег-валторнистов Москве.

осительно вашего вопроса о профессиональном развитии, ее что Вы можете сделать, это стать превосходным аторнис. аше самое игрышное средство продвижения о то как вы играете. В нашей специальности всегда существует потребность в хороших музыкантах, поэтому дисциплинируйте себя чтобы стать естественным, рациональным, креативным артистом - который просто играет на валторне. алторна это достаточно простой инструмент - о тех пор пока Вы помните о ом что искуство превосходит ремесло. сегда ержите ачество а и альную идею а первом ане.

ожете совершенствовать овень своей игры занимаясь с педагогами, оторые зарекомендовали себя выпускешныхо уесео усие у ите педагогов оторые воодушевляют ас и разжигают аше естественное стремление стать е. айте записи знаменитых исполнителей - и не только валторнистов, а любых инструменталистов: это поможет ам асшираи асшир елитесь Вашим талантом с ак можно большим количеством людей - ищите возможности сыграть на публике; играйте для всех кто не возражает послушать; играйте в любых оркестрах или просто для ей. е стесняйтесь ать алторну и выражать себя. айте положительно освоем астоящем и ем. Ясно представляйте то, что Вы надеетесь достигнуть, используйте информацию из хороших источников, ищите любые возможности играть чтобы выразить Вашу любовь к музыке, и Ваш карьерный рост не заставит себя ждать, также принося с собой замечательное ощущение самореализации на пути который Вы избрали в своей жизни .

сего ам самого аилучшего.

Hallo David, Het is geweldig om te horen van onze hoornspelende vrienden in Moskou.

Om je professionele ontwikkeling te bevorderen, kun je het beste een geweldige hoornist en muzikant worden. Je beste hulpmiddel voor vooruitgang is de manier waarop je speelt. Er is altijd ruimte in onze branche voor geweldige spelers, dus disciplineer jezelf om een ​​natuurlijke, efficiënte, creatieve muzikant te worden die toevallig hoorn speelt. De hoorn is vrij eenvoudig, zolang je je herinnert dat de kunst het ambacht voorafgaat en dicteert. Houd het eindresultaat geluid en muzikale boodschap te allen tijde op de voorgrond.

U kunt uw prestaties verbeteren door docenten te zoeken die een bewezen staat van dienst hebben met succesvolle studenten. Zoek een leraar die je inspireert en je natuurlijke verlangen om geweldig te worden voedt. Luister naar opnames van geweldige artiesten, niet alleen op hoorn maar in alle media om je gehemelte met geluid en expressie uit te breiden. Met de nieuwe vaardigheden die je ontwikkelt, kun je je muziek met zoveel mogelijk mensen delen. Zoek naar prestatiemogelijkheden. Speel voor iedereen die wil luisteren, of het nu in een professioneel orkest is, of gewoon voor vrienden. Voel je comfortabel bij het oppakken van je hoorn en het uiten van jezelf en zie het als een daad van delen. Denk positief over je heden en toekomst. Met een duidelijke visie van wat je hoopt te bereiken, goede informatie uit de juiste bronnen en speelmogelijkheden om je liefde voor muziek te uiten, zul je niet alleen je carrière vordert, maar ook een groot gevoel van voldoening in het pad dat je voor je leven hebt gekozen. Veel geluk.

William VerMeulen

vertalingen door Nadya Potemkina

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok