De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

× Stuur vragen naar ask-the-pros@hornsociety.org

Een professioneel cv schrijven

• Kendall Betts
  • onderwerp Auteur
Meer
16 2009 01 juli: 39 #299 by Kendall Betts
Een professioneel cv schrijven werd gemaakt door Kendall Betts
Vraag:

Ik ga in augustus auditie doen voor een orkestfunctie. Ik doe voornamelijk auditie om auditie-ervaring op te doen, maar ik moet een cv indienen. Mijn vraag heeft te maken met het schrijven van een cv, aangezien ik heel weinig ervaring heb met het spelen in ensembles buiten de ensembles van mijn universiteit. Wat moet ik opnemen? Is er een bepaald cv-formaat dat over het algemeen de voorkeur heeft boven een ander? Is er nog iets dat ik hierover moet weten?

Dank je,
Hoop

Het antwoord van Kendall Betts:

Je cv is je cv. Houd het bij één pagina. Maak een lijst van uw opleiding en prestaties. Dat is het. Je kunt er geen verzinnen, hoewel ik cv's heb gezien waar mensen dat deden! 

U kunt waarschijnlijk online voorbeelden van een goed cv-formulier vinden. Probeer een Google-zoekopdracht. In het algemeen:
  1. Naam, contactgegevens
  2. Opleiding: bezochte scholen, behaalde diploma's, festivals/masterclasses, instructeurs
  3. Prestatie-ervaringen tot nu toe.
Je zult je cv in de loop van de tijd aanpassen naarmate je meer ervaring opdoet. Houd het up-to-date en maximaal één pagina door de minst belangrijke ervaringen te verwijderen en te vervangen door belangrijkere.

Cependant, dans ce cas, vous devez être très prudent.

Kendall Betts

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok