De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Opwarmroutine

• David Johnson
  • onderwerp Auteur
10 mei 2009 03: 06 #283 by David Johnson
Opwarmroutine werd gemaakt door David Johnson
Vraag:

Wat is jouw dagelijkse warming-up routine?

Kyle Hayes

David Johnsons antwoord:

Beste Kyle Hayes,

Ik heb onlangs mijn trommelvlies gescheurd en ben gedwongen om een ​​aantal weken niet op mijn hoorn te spelen. Ik ben onlangs weer begonnen met spelen en heb natuurlijk heel weinig uithoudingsvermogen.

Ik heb eigenlijk 2 warming-ups. De eerste noem ik mijn "Warmup voor de ambitieuze" en het is behoorlijk ingewikkeld. In feite zou bijna iedereen een soort van pre-warming-up moeten doen voordat hij het in zijn geheel probeert aan te pakken. Men moet ook minimaal 30 minuten de tijd geven om het te voltooien.

Mijn tweede warming-up is iets dat iedereen vrijwel meteen kan spelen. Sommige mensen gebruiken het zelfs als de pre-warm-up voor de eerste warming-up en ik noem het mijn "Warm-up voor de massa".

Ik krijg vaak vragen over warming-ups, dus ik denk dat ik het het beste op mijn website kan zetten, wat mijn geweldige vrouw de komende weken voor me zal doen. Op die manier kan iedereen die mogelijk geïnteresseerd is het gewoon zelf downloaden en het proberen. Noot van de redactie: http://www.davidjohnsonhorn.com/ .

Ik hoop dat dit uw vraag voldoende beantwoordt. Kijk voor de downloadbare versie ergens in juni op mijn website.

All the best,

David W. Johnson

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok