De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Pas op voor frauduleuze kopers!

• Geoffrey Bellamy
  • onderwerp Auteur
Meer
05 december 2013 07: 16 - 05 december 2013 07: 18 #771 by Geoffrey Bellamy
Pas op voor frauduleuze kopers! werd gemaakt door Geoffrey Bellamy
Ik heb een Alex 310 triple te koop op de site. Ik had een verzoek om meer foto's en een duidelijke interesse van een zogenaamd Amerikaanse koper, werkzaam in de olie-industrie in Nieuw-Zeeland. Zijn naam, onthoud het goed, was HEDLEY DUBOSKI.
Zijn doel was frauduleus om verkopers zover te krijgen dat ze zijn agent betalen om de hoorn van jou op te halen en naar zijn vader te sturen. U heeft een e-mail ontvangen die zogenaamd afkomstig is van Paypal, waarin staat dat het geld wacht op uw bevestiging. DIT WAS EEN SCAM, zoals Paypal mij bevestigde. Ze werken nooit op deze manier.

Laat u onder geen enkele omstandigheid verleiden om iemand iets te betalen om een ​​deal te sluiten, aangezien u alleen uw geld verliest. Ik trapte hier niet in, maar sommige meer onschuldige en vertrouwende verkopers misschien, omdat het er in het begin allemaal goed uitzag.
Eerst geld op rekening, als tweede hoorn verzonden - altijd!
Geoff Bellamy
Laatst bewerkt: 05 Dec 2013 07:18 door Geoffrey Bellamy. Reden: Fout is spelling

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok