De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Uithoudingsvermogen opbouwen

• Philip Myers
  • onderwerp Auteur
21 november 2008 14: 56 #203 by Philip Myers
Uithoudingsvermogen opbouwen werd gemaakt door Philip Myers
Vraag:

Na meer dan 100 jaar niet op mijn bijna 40 jaar oude Piston Thumb Valve Schmidt Horn te hebben gespeeld na mijn afstuderen aan de Manhattan School of Music, en nu betrokken te zijn bij de Queens Symphonic Band, heb ik mijn embouchure weer enigszins ontwikkeld ... maar ... mijn lip uithoudingsvermogen is van korte duur..
Hoe kan ik een langer lipuithoudingsvermogen ontwikkelen?

Het antwoord van Phil Myers:

Mijn uithoudingsroutine houdt in dat ik slechts vijf of tien seconden per keer speel, onmiddellijk gevolgd door een gelijke hoeveelheid rust.

Dus vijf seconden aan, vijf seconden uit, enz. Ik merk dat dit mijn uithoudingsvermogen veel sneller opbouwt dan een minuut of twee rechtdoor te spelen. Dat maakt me gewoon kapot.

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok