De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Een beugel :(

• Dale Clevenger
  • onderwerp Auteur
16 2008 07 juli: 13 #142 by Dale Clevenger
Een beugel :( werd gemaakt door Dale Clevenger
Vraag:

Afgelopen dinsdag zijn mijn nieuwe beugels gezet. Ik zoemde pas ongeveer een week op mijn mondstuk en gisteren speelde ik echt op mijn hoorn. Het spel was niet al te slecht, maar zeker niet waar ik eerder was (dit had ik verwacht). Ik was benieuwd of jij als professional tips of oefeningen hebt die kunnen helpen bij de beugel.

Dank je,
Stefan

Het antwoord van Dale Clevenger

Beste Stefan,

Ik droeg zelf een beugel (ongeveer 55 jaar geleden!!!!). Ik heb veel studenten met een beugel gehad. Sommigen doen het heel goed, anderen minder. Wat we allemaal gemeen hebben, is dat je het "hard zult moeten zien". Sorry daarvoor. Je zegt niet hoe lang je ze moet dragen, maar er is licht aan het einde van deze tunnel! En het einde is: als ze loskomen!! Probeer misschien wat was op de lip/buitenkant van de tanden. Dit kan helpen.
Veel succes, jongen. Ik voel met je mee.

DC

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok