De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?

Meer
19 Mar 2018 10: 11 #1705 by sally figg
Beantwoord door sally figg over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Dag Allemaal,
Ik vroeg me af of iemand enig geluk heeft gehad om Alan en Hornsaplenty op te sporen? Ik heb hem in april 2 2015 hoorns gestuurd om te verkopen - ik heb helemaal niets meer van hem gehoord sinds hij de ontvangst van mijn hoorns heeft bevestigd. Ik heb zojuist zijn bedrijf opnieuw gegoogled en zie dat zijn website is verwijderd en ik maak me nu grote zorgen over mijn hoorns en of ik de kosten zal terugverdienen - of ben ik ze kwijtgeraakt. Alle hulp/info van iemand hier zou zeer welkom zijn.

Heel erg bedankt Salie.

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

• Przemyslawaw Siuta
  • onderwerp Auteur
Meer
19 Mar 2018 10: 31 - 19 Mar 2018 10: 32 #1706 by Przemyslawaw Siuta
Beantwoord door Przemyslawaw Siuta over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Hallo Sally. We hebben nu een groep van 8 mensen wiens hoorn is verdwenen. Dus met jou is het 9... Stuur me een privébericht op facebook (https://www.facebook.com/przemek.siuta) en ik voeg je toe aan de groep. Bent u gevestigd in het VK?
Laatst bewerkt: 19 mrt 2018 10:32 door Przemyslawaw Siuta.

Meer
19 Mar 2018 11: 31 #1707 by sally figg
Beantwoord door sally figg over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Hallo przemek, bedankt voor je antwoord. Ik voel me misselijk in mijn maag sinds ik dit vandaag ontdekte. Ik ben gevestigd in het VK. Je kunt me vinden op Facebook sally burkimsher Figg Ik denk dat er maar één van mij op staat. Ik zal je daar nu zoeken.

• Przemyslawaw Siuta
  • onderwerp Auteur
Meer
28 mei 2020 01: 51 #1820 by Przemyslawaw Siuta
Beantwoord door Przemyslawaw Siuta over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Hallo

Ik schrijf met een update van de zaak en het nieuws is niet goed.
Er zijn 33 mensen getroffen in 8 landen met meer dan 40 ontbrekende hoorns. En we denken dat dit slechts het topje van de ijsberg is, aangezien er tijdens het politieonderzoek enkele minder waardevolle instrumenten ter plaatse zijn gevonden, maar tot nu toe geen bekende eigenaren.
Helaas heeft de politie besloten dat er onvoldoende bewijs is om opzet te bewijzen en is de zaak gesloten.
Daarom plaats ik een lijst met ontbrekende hoorns, zodat er misschien nog enkele te vinden zijn. Houd er rekening mee dat al die instrumenten wettelijk nog steeds eigendom zijn van hun oorspronkelijke eigenaren, dwz. personen die ze voor verkoop naar Hornsaplenty.com sturen. De reden is dat ze er nooit voor zijn betaald door de eigenaar van Hornsaplenty.com, zoals met hem was overeengekomen.

Ontbrekende hoorns met serienummers

- Paxman 20 M, geel, vast, serienummer 7803, overhandigd aan Hornsaplenty in maart 2016
- Paxman Bb/F alt, serienummer 3682M, overhandigd aan Hornsaplenty in 2016
- Paxman 40M, gele, vrijstaande, gelakte, met de hand gegraveerde "hoorn" ventieldoppen. Serienummer uit 1978., in 2013 overhandigd aan Hornsaplenty
- Paxman in nikkelzilver. Serienummer 4789X, overhandigd aan Hornsaplenty in 2006
- Paxman 70 driedubbele grote gouden, vaste, gelakte, Zwitserse munten. Serienummer 2043, in 2012 overhandigd aan Hornsaplenty
- Paxman Bb F alto, V vroeg uniek, goudmessing, schroefbeker, overhandigd aan Hornsaplenty in 2015
- Paxman diploma model single Bb, uitgereikt aan Hornsaplenty in 2013
- Paxman dubbel, goud messing. Gelakt, overhandigd aan Hornsaplenty in 2015
- Paxman 20 grote nikkel. Serienummer 6853, in 2015 overhandigd aan Hornsaplenty
- Holton H276 Merker-matic. Rose messing (ambronzen) belflare, nikkelzilver boeven en mondpijp. Gerepareerd naar nieuwstaat in 2008 bij
Paxman, Londen. Heeft een Clebschstrap gesoldeerd. Serienummer 689701 niet zichtbaar op de mondpijp maar mogelijk nog zichtbaar op een van de kleppen, in 2014 overhandigd aan Hornsaplenty
- Hoyer full double, serienummer 22533, overhandigd aan Hornsaplenty in 2016
- B en H Schneider (103-exemplaren) uitstekende staat. Serienummer 91792, overhandigd aan Hornsaplenty in 2015
- Yamaha Custom 667VS, afneembare beker, goudlak, originele harde platte koffer. Zeer weinig krasjes en een klein deukje. Nieuw gekocht in 2000. Serienummer 000123., overhandigd aan Hornsaplenty in 2017
- Alexander 103, goudmessing, vaste bel, gelakt, minibal stangenstelsel, ca. 2004. Serienummer 9973, overhandigd aan Hornsaplenty in 2018
- Alexander 97 enkele Bes met F-extensie. J Buck erop gegraveerd, overhandigd aan Hornsaplenty in 2005

Ontbreekt maar zonder serienummers

- Vincent Bach dubbel. Overhandigd aan HaP 2017
- Yamaha Custom 866D
- Yamaha 567
- Yamaha 663. Overhandigd aan HaP 2013
- Yamaha 664. Overhandigd aan HaP 2013
- Yamaha dubbel. Overhandigd aan HaP 2012
- Yamaha Single Bb 321. Overhandigd aan HaP 2006
-Yamaha 668. Overhandigd aan HaP 2015
-Yamaha 567D. Overhandigd aan HaP 2015
- Yamaha 863 gelakt. Overhandigd aan HaP 2015
- Holton 178. Overhandigd aan HaP 2010
- Holton vol dubbel. Overhandigd aan HaP 2014
- Paxman Serie 2. Overhandigd aan HaP 2016
- Kruspe dubbel. Overhandigd aan HaP 2015
- Alexander 103. Overhandigd aan HaP 2016
- Conn 6D. Overhandigd aan HaP 2014
- Knopf dubbel, goud messing, ongelakt. Overhandigd aan HaP 2016
- Een 2e Knopf dubbel, goud messing, ongelakt. Overhandigd aan HaP 2016
- Engelbert Schmid bel, geel messing, middelgrote beker met een diameter van 28cm, dus 3cm kleiner dan standaard Schmid middelgroot, met de hand gehamerd, ongelakt

Als iemand een mogelijke locatie weet op een van de vermelde hoorns, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via PM of per e-mail przemeksiuta op gmail.com
Het beste!

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok