De International Horn Society is een wereldwijde hoorngemeenschap. We vieren diversiteit en oefenen tolerantie uit, en we zijn hier om ondersteuning, middelen en inspiratie te bieden. De standpunten van individuele leden van de IHS weerspiegelen niet noodzakelijkerwijs onze waarden en doelstellingen van de samenleving als geheel.

Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?

• Przemyslawaw Siuta
  • onderwerp Auteur
Meer
31 oktober 2017 12: 07 #1668 by Przemyslawaw Siuta
Is hornsaplenty.com een ​​oplichter? werd gemaakt door Przemyslawaw Siuta
Het spijt me te moeten zeggen dat de site hornsaplenty.com oplichterij kan zijn. Ik stuurde Alan Wiltshire mijn Holton hoorn 3 jaar geleden met de belofte om het snel te verkopen. Het contact met hem wordt steeds slechter. Onlangs heb ik geprobeerd hem te e-mailen op zijn 3 e-mailadressen en geprobeerd te bellen op 2 verschillende telefoonnummers. Hij heeft op geen van mijn berichten gereageerd en beide nummers zijn nu volledig inactief. Ik kon in juli nog steeds een signaal krijgen op zijn vaste telefoon, maar een week lang nam niemand een telefoon op en ik probeerde een paar keer per dag te bellen. Het laatste bericht dat ik van hem heb ontvangen is van 7 juli. Hij beweert daarin dat mijn hoorn op het spoor is.

Eerlijk gezegd verloor ik mijn geduld, dus ik geef hier een waarschuwing om die website niet te vertrouwen. Het staat al jaren op internet en de advertenties ervan verschenen in the Horn Call en ook op de IHS-website, dus het verbaast me echt dat ik me in zo'n situatie bevond.

Misschien is er hier iemand die me kan helpen om in contact te komen met Alan Wilthshire en mijn hoorn terug te krijgen. Of als iemand het echt op proef heeft of iemand kent die het heeft, geef me dan ook een info. Het is een H276 Holton hoorn met bronzen afneembare flare en nikkelzilveren "darmen". Er zit een originele Clebsch Strap op gesoldeerd. Het is hier te zien:

http://www.hornsaplenty.com/x/264-holton-h276-merkermatic-a-really-lovely-highly-sophisticated-fbb-double.html

Bedankt allemaal voor de hulp,
Przemek

Alstublieft Inloggen om aan het gesprek.

Meer
04 november 2017 04: 12 - 04 november 2017 11: 04 #1669 by Chris Crawley
Beantwoord door Chris Crawley over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
(Verwijderd)
Laatst bewerkt: 04 nov 2017 11:04 door Chris Crawley.

• Faril Bunner
11 november 2017 13: 32 #1670 by Faril Bunner
Beantwoord door Faril Bunner over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Ik heb hem twee keer gemaild over die toeter. Ik was geïnteresseerd in de vraagprijs.

Meer
08 december 2017 09: 27 #1678 by D Dewar
Beantwoord door D Dewar over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Przemek : heb je al contact gehad? Mijn hoorn is ook bij Alan, maar ik heb ondanks e-mails geen contact met hem gehad. Ook ik zou hem graag terug willen hebben aangezien hij, voor zover ik kan zien, niet is verkocht.

Meer
08 december 2017 09: 44 - 08 december 2017 09: 45 #1679 by Chris Crawley
Beantwoord door Chris Crawley over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Ah - nog iemand met een probleem met HaP. Misschien wilt u het Facebook-gesprek hierover bekijken. Het staat op de British Horn Society-pagina onder mijn naam - het laatste bericht over het onderwerp is 27 november. Het kan zijn dat u eerst lid moet worden van de groep.

Ik begrijp dat Przemek juridische stappen begint of overweegt te starten.
Laatst bewerkt: 08 Dec 2017 09:45 door Chris Crawley.

Meer
25 februari 2018 14: 10 #1699 by Benjamin James
Beantwoord door Benjamin James over onderwerp Is hornsaplenty.com een ​​oplichter?
Hallo Chris, heb je een link voor de discussie op de Facebook-pagina, want ik kan het niet vinden. Ik heb ook problemen om Alan te pakken te krijgen - die mijn hoorn heeft, maar geen teken dat hij wordt teruggestuurd / mij wordt betaald.

Bedankt!

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, inclusief de inlogstatus. Door de site te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies.
Ok